Connect with us

Hiburan

“Syalahkan ku jgn shalahkan ku, ha masuk Abg Ajai” – Elly Mazlein

Published

on

Semenjak dua ini heboh Big Stage dengan kembalinya bakat-bakat yang semakin dirasai. Kemunculan juri-juri pula semakin lantang bersuara dan mengkritik. Begitu pula pengacara sementara Kak Lina Pom Pom diganti oleh kerana Sherry Alhadad disahkan cvd baru-baru ini. Kehadiran Kak Lina Pom Pom memeriahkan rancangan dan sentiasa lucu membuat penonton terhibur.

Termasuk juga juri tetap, Ajai, pun ketawa berdekah melihat dan mendengar Kak Lina bersuara dan menyanyi sambil mengusik.

Ia timbul oleh kerana Kak Lina menyebut satu dengan cara cakap “syatu”. Jadi, Ajai pula bertanyakan mengapa menyebut begitu dan terus nyanyian daripada Kak Lina.

Nyanyian itu pun membuatkan Ajai, penonton serta warganet juga terhibur sehinggakan ianya menjadi tular.

Menjadi penganti sementara di rancangan Big Stage membuatkan orang ramai menginginkan Kak Lina kekal sebagai pengacara dan inginkan beliau ada di Big Stage.

Sentiasa bagi yang kebaboom itulah Kak Lina Pom Pom. Setiap ayat yang diluah memang akan kelakar dan membuatkan ramai terhibur malah akan tular akibat kata-katanya.

Yang menarik perhatian penonton sikapnya yang spontan. Malah, penontonnya dikalangan rakan artis sendiri.

Antara komen-komen diberikan. Komen diantara rakan artis dengan netizen. Inilah komen mereka.

Kalau Kak Lina jadi wakil dari netizen, boleh ke agaknya tukar. Atau akan datang. Banyak tawaran kerja Kak Lina sekarang.

Sumber: ig iamellymazlein

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!