Connect with us

Hiburan

“Mirip sgt wajah abg saya, terubat rindu pada arwah abang”- Datin Alyah

Published

on

Kenangan manis bersama insan tersayang yang telah lama mngalkan kita cukup memberi kesan lebih-lebih lagi apabila insan yang sangat istimewa itu adalah adik beradik kita sendiri. Banyak memori indah bersama adik beradik dan memori itulah yang boleh dikenang sehingga akhir hayat. Tidak dinafikan, hubungan rapat adik beradik menjadikan kita lebih bahagia bersama.

Begitulah yang dialami oleh penyanyi Alyah apabila mengenangkan arwah abang sulungnya. Kehiilangan abang sulungnya membuatkan penyanyi itu cukup merindui insan yang disayangi. Siapa sangka, Alyah bertemu seseorang yang cukup mirip sekali dengan arwh abangnya ketika menghadiri mesyuarat di Melaka baru-baru ini.

Alyah terkejut selepas menemui seseorang yang sama rupa seperti arwh abang kandungnya dan pertemuan itu sekaligus mengubat rindu seorang adik buat abangnya yang sudah pergi dijemput Ilahi.

Alyah berkongsi pengalaman itu menerusi laman Instagramnya dan memuatnaik fotonya bersama jejaka yang mirip dengan arwh abang kandungnya.

Kelihatan wajah Alyah begitu sebak menerusi foto yang dikongsi. Malah netizen juga turut berkongsi pengalaman sama yang dilalui Alyah.

Sementara itu, rata-rata netizen mengucapkan takziah buat Alyah atas kehilangan abang tercinta.

Semoga Alyah tabah dan kuat dengan dugaan yang dilalui. Memang berat rasa hati bila kehilangan orang yang tersayang. Semoga roh abang kandung Alyah ditempatkan bersama orang-orang beriman, Al-Fatihah..

Sumber: Instagram Alyah

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!