Connect with us

WOW

“Mandi dalam tub pakai tuala, mandi dlm laut pun bertuala” – Netizen

Published

on

Usahawan terkenal Dato Aliff di khabarkan sedang bercuti di sabah bersama keluarga. Dato Aliff memuat naik gambarnya bersama anak anaknya dan memohon doa pengikutnya supaya mendoakan dia dan keluarga selamat pergi dan pulang dari bercuti. Dato Aliff dan Datin Shahida nampak semakin bahagia setelah berdamai kembali selepas k0nflik rumahtangga mereka baru baru ini.

Menurut Dato Aliff juga, dia ingin berehat dan happy di samping keluarganya. Di khabarkan ingin berehat dan berhenti dari membuat video yang mendatangkan isu dan ingin fokus kepada keluarga. Katanya lagi dia sekarang ingin berehat dan ingin fokus kepada keluarga atas sebab faktor umurnya yang semakin meningkat.

Dato Aliff juga tekad ingin berubah dan menjadi lebih matang untuk keluarganya oleh kerana anak anaknya juga sudah meningkat remaja. Dia sangat risau jika dia terlepas peluang untuk bersama keluarga sementara anak anaknya masih kecil.

Melalui perkongsian video Dato Aliff di ruangan instagramnya dia memuat naik video dia dan keluarganya bersnorkling di pulau

Lawa pula tengok Dato berkaki etek kan. Tetapi yang menarik perhatian netizen di dalam video tersebut apabila Dato Aliff terjun di dalam laut dengan keadaan bertuala. Agak agak Dato Lupa atau Dato sengaja? mungkin Dato ingin menutup aurat kerana seluarnya agak ketat.

Setiap video yang di muat naiknya setiap hari pasti akan ada adegen lucu yang mencuit hati pengikutnya. Rata rata pengikutnya terhibur dengan gelagat Dato Aliff dan ada juga yang kagum dengan perubahan positif Dato dan ramai yang mendoakan Dato dan Datin kekal bahagia.

Cantik betul pemandangan pulau di Sabah. Datin Shahida juga turut berkongsi video mereka sekeluarga di pulau

Menurut Datin dia sangat teruja dengan pemandangan di pulau. Kali pertama ke pulau secantik itu. Comel pula tengok gelagat Yusof, rupa rupanya Yusof takut air laut.

Selamat bercuti untuk Dato Aliff sekeluarga. Semoga Dato dan Datin sentiasa bahagia.

Sumber : Ig aliffsyukriterlajaklaris

Artikel ini disediakan oleh Cite Syok. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!