Connect with us

Hiburan

“Laa biarlah hid0ng dia, bkn hid0ng korang” – Netizen

Published

on

Siapa yang tidak bersyukur anugerah anggota tubuh yang dikurniakanNya. Lazimnya semua dalam kalangan kita akan berusaha untuk menjaga dan memanfaatkannya hingga ke akhir hayat. Begitupun, bagi sesetengahnya pula terpaksa reda apabila terjadi sesuatu insiden hingga ada anggota tubuh yang terjejas. Itu menyebabkan ia perlu dibetulkan semula misalnya melalui pemb3dahan yang dilakukan oleh anggota perubatan. Dalam pada orang mengatanya, siapa sangka model dan pelakon, Lana Nodin antara individu yang perlu melalui momen itu.

Enggan membiarkan netizen membuat d0osa kering memperkatakan perihal hid0ngnya yang dipersoalkan kelihatan ‘lari’ daripada asal, Lana berkongsi cerita bagaimana ia berlaku. Katanya ia berpunca daripada kem4langan ketika dirinya menunggang motosikal.

Gamaknya dek hi1ang kawalan, ceritanya dia jatvh tersungkur hingga menyebabkan dirinya mengalami p4tah tulang hid0ng. Justeru sampai sekarang katanya hid0ngnya itu senget, bahkan hid0ngnya yang original sebelumnya juga dikatakan berkeadaan sama.

Luah Lana, memang dia ada ‘buat hid0ng’ dek insiden itu dan dipaksa buat kerananya. Rupanya terang Lana, lima ke 10 tahun hid0ngnya itu perlu ‘ditukar’ kerana ia mempunyai jangka hayat supaya bahagian terlibat tidak bernanah…

Alamak… Sebak pulak dengar cerita Lana. Kesal netizen terlalu ‘menyibukkan’ perihal hid0ngnya, katanya kalau tak disebabkan kemal4ngan itu, dia tak akan ‘membuat hid0ng’, bahkan Lana mengakui anggotanya yang lain semuanya yang asli okey..

Sempat Lana meluahkan rasa kesal, mengapa tak sebagai orang Melayu apatah lagi sesama Islam, cuba bersangka baik dengan insan lain, dan tidak hanya bersangka-sangka serta lebih teruk mengatakan yang bukan-bukan.

Rupanya hid0ngnya dibuat pun pakai tulang telinga. Huh… Siannya situasi yang perlu dilalui oleh Lana. Padanlah dia kesal betul dengan cakap-cakap netizen. Sudah berusia 42 tahun, kata Lana dia sememangnya tahu apa patut dilakukan dan tak, tanpa perlu ‘disekolahkan’ oleh orang ramai.

Terdahulu, kata Lana, suaminya, David McKienzie juga pernah berkata bahawa ‘Nobody perfect’. Bagus juga en somi Lana ya. Dalam masa sama Lana mempertikaikan netizen yang hanya mahu ambil tahu hal keburukan dirinya. Hal baik seperti membuka kedai bakeri terbesar milik orang kita seperti nya tak pula ditularkan, katanya.

Sejak kemunculannya sebagai selebriti, Lana pernah juga digelar Pamela Anderson Malaysia ini, dipalit dengan beberapa kontr0versi. Antaranya, dia juga pernah didakwa sebagai seorang yang antibaksin apabila mengelak mengambil svntikan berkaitan. Begitupun, dia menafikannya.

Apa pun seperti katanya, Lana enggan dikaitkan dengan sebarang kontr0versi lagi dan berharap agar netizen lebih dapat menumpukan kepada perniagaannya. Sudah-sudahlah gosip pasal hid0ngnya ya. Banyak lagi masalah negara yang boleh netizen ketengahkan…

Sumber : IG Lana Nodin

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!