Connect with us

Hiburan

“Habibi hang ni saudagar minyak ke saudagar unta”- Netizen

Published

on

Selepas bernikah, pasti majlis resepsi pula menjadi perhatian. Uyaina, baru sahaja memuat naik baju malam berinai ala ala Arabian, meskipun gambar tersebut telah lebih awal tular sebelum sempat beliau memuat naik terlebih dahulu. Oleh kerana kengkangan masa dan cuaca yang tidak baik, Uyaina ingin saja batalkan namun oleh kerana ahli keluarga sudah siap semuanya, jadinya majlis diteruskan.

Busana bertema Arab dan sememangnya Uyaina berketurunan Arab, jadi ia memang baju yang dipilih dan sudah dikaji asal bentuknya.

Meskipun ada netizen yang tidak menyukainya, namun ia tetap diteruskan. Peminat tetap menyokong majlis dan majlis tersebut masih mengikut sop, dan hanya oleh ahli keluarga saja menghadirinya.

Tertarik kepada pengantin lelaki yang digelar Habibi kerana suami dalam bahasa Arab, dua pakaian berbeza ketika majlis tersebut.

Diusik oleh netizen, sama ada saudagar minyak atau saudagar unta menarik perhatian pembaca. Gambar satu menunjukkan seperti saudagar unta, manakala gambar seterusnya seperti saudagar minyak.

Uyaina ketawa diruangan komen dengan komen netizen sebegitu. Walaupun busana Iyaina lebih menarik perhatian sehinggakan tular sebelum waktunya, namun masih ada memerhatikan Habibinya yang mengenakan perlengkapkan ala Arab.

Ada komen yang tidak senang seperti “tak habis-habis lagi ke”, dengan jawapan Uyaina “belum makcik”, ada juga komen “buatlah live majlis resepsi”, “tiada majlis resepsi”, jawap Iyaina ringkas.

Antara komen-komen yang menarik perhatian dan komen yang mendoakan Uyaina dan suami bahagia hingga ke akhirnya.

Belum selesai semua majlis, banyak lagi yang diatur dengan baik. Inyaallah semoga semua dipermudahkan. Netizen selalunya berikan kata-kata yang baik kepada artis pujaan mereka.

Sumber: uyainaarshad

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!