Connect with us

Umum

Berjuang 16 jam, Ardell Aryana selamat melahirkan baby secara normal

Published

on

Anak adalah anugerah Tuhan yang ditunggu-tunggu oleh psangan yang menanti kehadiran mereka untuk menceriakan hidup mereka. Namun, bukan semua orang ketahui apa perasaan untuk melahirkan seorang anak melainkan ibu sendiri. Kes4kitan yang ditanggung tidak mampu diungkap melalui kata-kata dan tidak mungkin orang lain melainkan sesiapa yang pernah melahirkan sahaja akan memahami perasaan itu.

Menjadi ibu itu bukanlah perkara yang mudah kerana ibu itulah yang merasai s4kit itu dari semasa mengandung hingga melahirkan anak itu. Dan setiap ibu punyai pengalaman yang berlainan ketika melahirkan anak mereka. Dan apabila sudah melahirkan, ibu dan bapa akan menjadi manusia yabg paling bahagia pada hari itu. Seperti juga psangan pelakon muda iaitu Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana yang sudah menanti 9 bulan untuk kehadiran anak mereka.

Setelah penantian mereka untuk punyai cahayamata, isteri kepada Nadzmi Adhwa, Ardell Aryana telah selamat melahirkan bayi semalam, 5 Jun 2020, pada pkul 2:20 pagi.

Kelihatan di dalam gambar kongsian Nadzmi tersebut, pelakon tersebut sedang dalam proses memotong tali pusat anaknya di Hspital Andorra semalam. Menurut Nadzmi, beliau berasa sayu, sedih dan gembira sekaligus melihat perjuangan isterinya itu. Katanya lagi isterinya menanggung kes4kitan selama 16 jam sebelum selamat melahirkan anak mereka itu.

Ramai netizen mengucapkan rasa syukur mereka atas kelahiran anak sulung psangan tersebut dan mengucapkan selamat berpantang kepada Ardell Aryana.

Dalam ketika itu, psangan tersebut masih tidak berkongsi jantina anak sulung mereka lagi dan mungkin lebih fokus dalam menjaga ibu Ardell dan bayi mereka buat sementara ini. Semoga Ardell Aryana melalui proses berpantang dengan tenang dan sembuh sepenuhnya.

sumber : ig nadzmiadhwa

Artikel ini disediakan oleh Cite Syok. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!