Connect with us

Hiburan

“Aku struggle macam nak maaaati nak dapat zuriat sendiri” – Elizad

Published

on

Anak itu adalah satu anugerah dari Tuhan. Namun, ada juga pasangan yang berkahwin tidak kira sudah lama atau baru pasti masih menunggu kedatangan insan kecil dalam hidup mereka. Pasangan-pasangan inilah yang selalu berusaha untuk mendapatkan zuriat untuk menambahkan seri dalam rumahtangga mereka. Pelbagai cara dan ikhtiar yang kita tidak tahu mereka sudah lalui jadi kita sebagai individu tidak sepatutnya menyakiti hati mereka dengan menggunakan kelemahan yang mereka sedang lalui ini.

Siapa tidak mengenali lagi pelakon dan penyampai radio, Elizad Sharifudin yang masih menunggu dengan sabar untuk mendapatkan zuriat bersama pasangannya. Elizad sudah melakukan pelbagai ikhtiar untuk cuba mendapatkan anak namun rezeki tersebut belum menyebelahinya.

Namun, beliau mempunyai seoranv suami yang cukup sabar dan sangat menerima dengan ketentuan ini. Selain itu beliau juga punyai ramai rakan-rakan yang selalu memberi semangat supaya tidak mudah mengalah dan terus berusaha.

Namun, biasalah hidup sebagai seorang artis pasti ada yang tidak berpuas hati. Baru-baru ini, terdapat netizen yang sangat tidak beradab dalam kata-katanya terhadap Elizad.

Elizad sangat kecewa dan m4rah akan kata-kata dan tindakan seorang netizen tersebut yang memanggil Elizad seorang m4ndul di dalam ruangan komen.

Beliau berkata beliau sangat jarang untuk mengambil endah tentang komen-komen “b0doh” seperti ini namun pada beliau netizen tersebut telah melampaui batas memanggilnya begitu. Beliau juga berkata beliau sudah membuat laporan polis untuk mengambil tindakan ke atas netizen tersebut.

Ramai rakan artis juga menyokong tindakan Elizad membuat laporan polis termasuk Fasha Sandha yang mengatakan beliau saksi melihat Elizad tidak pernah mngalkan solatnya setiap kali ‘sh0oting’ bersama Elizad dan beliau menambah Elizad tidak m4ndul malah pernah sahaja hamil sebelum ini.

Ramai netizen juga sangat simpati dengan Elizad dan memintanya supaya banyakkan bersabar dan mungkin Allah hendak memberi sesuatu yang lebih baik kepada Elizad.

Sebagai seorang individu yang menggunakan sosial media bersama individu lain, kita harus ketahui batas dan adab dalam perkataan kita. Kita harus memikirkan tentang perasaan orang lain sebelum hendak menulis apa-apa. Kita tidak mahu kata-kata kita itu akan memakan diri kita kelak.

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!