Connect with us

Hiburan

“Aku ketawa tapi mengalir airmata”- Netizen

Published

on

Dalam rumah tangga, banyak pengalaman yang manis serta kenangan-kenangan yang membuatkan pasangan teringat, malah setiap permulaan untuk perhubungan tersebut pasti ada kenangan yang terindah. Begitu juga gurau senda perlu ada dalam perhubungan rumah tangga. Zaman sekarang banyak aplikasi yang membuatkan ramai menggunakannya dan menjadikannya kenangan dan kini, ianya menjadi kenangan untuk seluruh Malaysia.

Shuib memuat naik video yang dirakam oleh arw4h isterinya, biarpun netizen orang luar tetapi hati dan perasaan netizen-netizen tersentuh.

Kenangan yang mencuit hati, antara video akhir bersama arw4h. Masih terngiang-ngiang suara ketawa beliau mengusik Shuib.

Pasti keh1langan terbesar dalam hidup Shuib, dan apabila melihat Shuib menaik semula video ini dengan kapsyen “saya lebih rindu tukang rakam”.

Itu adalah kapsyen yang paling menyentuh hati setakat ini. Meskipun Shuib dilihat kuat dan bersemangat, namun kesedihannya masih sama-sama dirasai.

Perkongsian Shuib di laman instagramnya adalah untuk mempromosikan Bublebee di Kelantan. Namun, ianya video kelakar kerana Shuib diusik oleh arw4h isterinya.

Tetapi kali ini, video yang kelakar ini dilihat dengan sedih dan sayu. Malah, ada penonton yang menaangis dan mengalirkan airmata.

Netizen-netizen mendoakan dan sedekah Al-fatihah kepada arw4h. Serta, doa mereka Shuib dan anak-anak terus kuat. Inilah antara komen mereka.

Andai suatu hari ada penganti arw4h, pasti netizen akan terima kerana pastinya Shuib mahu yang terbaik untuk anak-anak beliau.

Sumber: ig shuibsepahtu

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!