Connect with us

Hiburan

“Sekali dia bukak pintu mengelupooo ny4wa aku” – Reen Rahim

Published

on

Biasakan orang sekarang bermain TikTok, nak-nak golongan yang masih muda ini. Kadang leka dengan aplikasi itu tanpa mengira masa dan tempat. Yang pening kepala sudah tentulah ibu bapa kerana risaukan anak atau golongan muda ini jadi tak ketahuan. Maklum ibu bapa mereka pasti ‘merenung tajam’ jika lihat anak-anak yang main henfon tak henti-henti, ramai anak jadi ‘tak0t-tak0t’ kalau mak pak nampak. Gamaknya itulah yang dirasakan selebriti, Reen Rahim ini.

Asyik bermain dengan aplikasi TikTok merakam dirinya yang sedang menyanyi lagu Hindustan dalam kereta, Reen terkejut apabila tiba-tiba ibunya membuka pintu. Jelas kelihatan wajah tak relaksnya tatkala kena sergah masa berTikTok be like.

Agak mencuit hati netizen juga dibuatnya. Masakan tidak, mesti ramai yang ‘menggelvpur’ macam situasi Reen ni bila disergah ibu macam tu… Baik cepat mengaku.. Siapa yang selalu kena mar4h dengan mak atau ayah sebab main henfon mesti ada perasaan macam ni.

“Apa ni Reen… Dengan kita sekali terkejut terangkat badan”, “Kantoi teruk ni”, “Sekali aku pun terkejut wei… Hahaha”, “Kena elok dgn lagu pun. Last tu her0in sebenar”, “Kelakar la time terkejut tu”. Itu antara komen netizen.

Ha…tulah… Lain kali kalau nak berTikTok ni pun kena pandang depan belakang kiri kanan. Kalau yang menyergah tu mak sendiri tak apa juga. Kalau penyamvn tarbus ke… Kan dah masalah lain pula nanti.

Begitupun, pasti ramai mengakui bukan Reen seorang saja yang buat konten dalam kereta kan…. Ramai lagi mereka yang lain sebegitu. Antara faktor memilih buat konten dalam kereta kerana¬† suasana yang senyap dan biasanya tak terganggu.

Apa pun dalam k3s Reen ini, silap percaturan masa gamaknya. Cerita Reen sebelum itu, dia dan amie (ibu) nya bawa kereta berasingan dan berjanji untuk bertemu di kedai makan. Dah namanya Tiktoker, jadi Reen layanlah dulu berTikTok.

Masa amie nya bagitau dah sampai, Reen ‘tipu’ kata cari parking, padahal nak berTikTok dulu. Sekali amienya muncul tetiba, mau tak terkejut giler dibuatnya. Kan dah kantoi.. orang lapar-lapar nak makan, dia nak berTikTok dulu pulak.

Dalam pada itu, rakan artis, Fauziah Nawi memuji lip sync lagu Hindustan oleh Reen. Tak lari banyak la… Tak kurang juga yang memuji fesyen rambut Reen yang ala selebriti Eropah dulu-dulu, Marilyn Monroe ini.

Padanlah fesyen rambut Reen cantik..Berjaya memegang diploma di dalam bidang dandanan rambut pada 2012, dia telah mencuba bakat dalam bidang lakonan dengan menyertai pentas Pilih Kasih di musim yang ketiga dan menjuarai program tersebut.

Sumber : IG Reen Rahim

Artikel ini disediakan oleh Media Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!