Connect with us

Hiburan

“Nanti betul gem0k macam tu karang, baru tau rasa”- Netizen

Published

on

Tubuh yang cantik adalah idaman setiap wanita. Namun ia bukanlah bermaksud kita perlu memandang rendah pada wanita yang bertubuh comel. Semua wanita ada kecantikan mereka yang tersendiri dan semestinya perlu menghargai diri kita sedia ada. Bukan itu sahaja, jangan pernah ada perasaan rasa rendah diri dan tidak yakin dengan diri.

Walaubagaimana pun, janganlah kita sesekali tidak menjaga pemakanan dan mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat. Lebih-lebih lagi apabila suka makan makanan yang tidak berkhasiat dan minum minuman manis atau bergas. Tak elok tau untuk tubuh kita.

Contohnya, video pelakon Zara Zya minum air bandung berplastik besar menjadi perhatian netizen. Tengok saja plastik besar yang penuh dengan air manis itu, rasa seram apabila teringat akan kandungan gulanya.

Namun ia hanyalah sekadar content semata-mata. Zara yang baru ‘diubah suai’ menjadi seorang wanita berbadan comel itu sedang aktif berlakon bagi drama yang terbaru tidak lama lagi.

Banyak video Zara berbadan comel dikongsi menerusi laman instagramnya. Tatkala melihat gelagat Zara, lucu sungguh tengok Zara berjalan sambil membiasakan dirinya untuk melakonkan watak seorang wanita yang berbadan comel.

Gara-gara video Zara berbadan comel itu, ramai netizen tidak sabar untuk menantikan drama terbaru lakonan Zara Tak dinafikan, Zara antara pelakon kesukaan ramai penonton di Malaysia tau.

Mana tidaknya, lakonan Zara semuanya menjadi. Bahkan beliau boleh membawa apa saja watak yang dipegang.

Sementara itu, video Zara memegang plastik besar yang mengandungi air bandung itu telah ditonton sehingga 400,000 tontonan.

“Hahahaha air bandung macam nak dibuat mandi, dah lah cantik kelakor lagi, org gem0k pun tak minum air macam tu mak cik oi”-Netizen

Seram tengok air bandung zara tu, plastikbesar tu boleh habis ke? Hehehe.. Lawak bila tengok gelagat Zara ni, netizen pun suka mengusik.

Sumber: Instagram zarazya

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!