Connect with us

Hiburan

“Muka Wawa sangat ni”- Netizen

Published

on

Kehadiran cahaya mata keempat Wawa Zainal dan Aeril Zafrel lebih menceriakan lagi kehidupan mereka sekeluarga. Semua cahaya mata Wawa dan Aeril dari sulung hinggalah bongsu, popular dalam kalangan netizen. Siap ada peminat lagi tu.. Memang setanding populariti ibu bapa dengan anak-anak. Netizen pun sentiasa mengikuti perkembangan mereka sekeluarga.

Selepas sekian lama Wawa melalui proses berpantang, Wawa mula berkongsi wajah penuh anak keempatnya. Seperti yang ramai nanti nantikan, akhirnya ada juga sebuah video terkini anak keempat Wawa iaitu Fahri yang dimuatnaik di Instagram Wawa.

Jika lihat wajah Fahri, memang betul-betul ikut iras ibunya. Seperti yang Wawa inginkan, dia mahukan anak keempatnya itu memiliki wajah sama sepertinya. Memandangkan anak-anaknya yang lain sama iras dengan Aeril.

Namun ia bukanlah menjadi isu buat Wawa dan hanyalah sekadar gurauan sahaja. Yang penting, semua anak-anak Wawa dan Aeril membesar dengan sihat dan cerdik.

Video Fahri yang dikongsi Wawa baru-baru ini telah mencuri tumpuan netizen dan rata-ratanya memuji kecomelan Fahri yang mirip ibunya.

Putih mulus je Fahri ikut ibunya. Memang Fahri bakal jadi kegilaan gadis nanti ni hehe.. Dari kecil pun dah handsome, inikan bila dah besar nanti mesti kacak.

Video Fahri menjadi perhatian netizen sehingga menerima 90,000 tontonan sejak dimuatnaik satu jam lalu.

Ramai netizen mula membanjiri ruangan komen berasa teruja melihat Fahri dan tidak lupa juga, ramai yang mendoakan kesejahteraan buat Wawa sekeluarga.

“Handsome betul fahri ni ikut wawa, semoga fahri jadi anak yg baik dan soleh, ni betul ikut muka wawa, semoga wawa dgn anak anak sentiasa dilindungi”- Netizen

Seronoknya tengok keluarga Wawa dan Aeril. Bila anak-anak dah mula membesar ini, memang riuh satu rumah nanti. Wawa ada plna nak tambah anak lagi ke tu…

Sumber: Instagram Wawazainal

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!