Connect with us

Hiburan

“Lawanya adik Sarah yg kanan tu, iras sumayyah. Mata dia sama cntik bersinar”- Netizen

Published

on

Nama puteri Sarah kini melonc4t naik lantaran k es kecuraangan Syamsul Yusof dengan isteri barunya Ira Kazar. Puteri Sarah yang kita kenal dulu seorang yang sibuk uruskan rumahtangga seorang ibu dan isteri di rumah tetapi kini seorang wanita berjaya di dalam perniagaan dan juga kembali aktif berlakon.

Puteri Sarah juga banyak mendapat job dari modeling duta dan juga pelakon. Menurut puteri sarah sebelum ini dia sibukkan dirinya untuk menjadi seorang yang normal tanpa fikirkan ksaakitan yang dia rasa sebelum ini.

Puteri Sarah juga pernah memberitahu media tentang dia berkerja adalah untuk kembalikan hidupnya yang normal seperti dulu ingin menjadi ibu yang baik untuk anak anaknya.

Puteri Sarah dan Syamsul Yusof di kurniakan dua orang anak Syaikul dan seorang puteri bernama Sumayyah. Ramai yang memuji kecomelan anak mereka sebab Sumayyah sebijik ikut Puteri Sarah manakala syaikul hensem seperti ayahnya.

Konfliik rumah tangga mereka berdua juga menjadikan Syaikul dan Sumayyah sudah tidak rapat dengan ayahnya mungkin sebab sudah tidak duduk sebumbung. Syamsul nampak tengah sibuk menguruskan filem terbaru dia dan di khabarkan isteri barunya ira kazar telah mengndung.

Puteri Sarah terpaksa menfailkan penceraaian kerana tidak mahu bermadu dan mungkin sudah tidak kuaat untuk pertahankan rumah tangganya. Hari ini Puteri Sarah dan Syamsul muncul di Mahkamah untuk persidangan ke s penceraain mereka. Syamsul memberi keputusan muktamad tidak akan menceraaikan Puteri sarah. Manakala Puteri Sarah kelihatan sangat kecewa dan penat untuk teruskan perkahwinannya dengan Syamsul

Menurut Puteri Sarah ibu mertuanya berpihak kepadanya dan menyokong sepenuhnya keputusannya. Puteri sarah juga memberitahu yang Syamsul sudah setahun tidak menjalankan tangungjawabnya sebagai suami kepadanya dan meminta Syamsul setuju melepaskannya secara baik.

Puteri Sarah berkongsi gambar dia bersama adik adiknya yang turut membuat ramai terkjut. Cantik sangat Adik Puteri sarah sebijik muka sumayyah.

Menerusi perkongsian Puteri Sarahdia berterima kasih kerana adik adiknya menemaninya hari ini. Netizen juga berpendapat adik beradik Puteri Sarah memiliki mata yang cantiik bersinar sinar sangat mencaikan sesiapa yang melihatnya. Kalau korang nak tengok banyak video Puteri sarah bersama adiknya boleh pergi ke ig story puteri sarah.

Semoga Puteri Sarah dan anak anak kuat meneruskan perjuangan ini. Terus berjuang untuk mendapat hak kita sebagai seorang wanita dan hak anak anak. Semoga semuanya di permudahkan.

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

 

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!