Connect with us

Hiburan

“Comelnya ayyash membesar dengan sihat ye”-Netizen

Published

on

Apabila melihat anak kecil, itu adalah suatu yang menggembirakan. Indahnya kehadiran anak kecil, apatah lagi jika anak bongsu dan hadiah yang terindah. Cahaya mata ini merupakan anugerah dan amanah dari Ilahi untuk dijaga dan dipelihara. Malah, perjanjian bayi tersebut telah bersetuju untuk dilahirkan sebagai anak kita adalah satu penghargaan yang tidak ada gambaran.

Ayyash Affan, bermata bulat berpipi gebu serta senyumannya yang manis. Sangat mencairkan hati apabila melihatnya, apatah lagi mengingat kisah hidupnya.

Menarik perhatian setiap kali gambarnya dimuat naik, membuat ramai berginang airmata malah mencairkan sanubari kerana cerita hidupnya yang membuatkan ramai insaf.

Terkesan dengan kisah hidupnya, setiap kali melihatnya pasti akan melihat seribu kebaikan oleh ibu yang melahirkannya. Apatah lagi bayi ini masih belum mengenal siapakah insan-insan yang menyanyangi diri tersebut.

Semakin membesar dengan sihat. Semakin berisi dan tembam tubuh badannya. Sudah hamlir ke fasa bertatih, dan tidak lama lagi pasti boleh berjalan dengan sendiri.

Kapsyen seolah menegur ramai orang, semua pun memberikan respon yang baik seolah berinteraksi bersama Ayyash. “Puasa tinggal lagi beberapa hari je lagi”, dan ya memang benar.

Gambar bersama atuknya, ayah kepada Siti Sarah, iaitu Raisuddin. Atuknya seorang yang tegas dan gar4ng namun lembut apabila bersama cucu-cucu kesayangan beliau.

Semua komen dari netizen mestilah mendoakan anak ini menjadi terbaik. Doa-doa yang baik kita aminkan. Inilah komen-komen netizen sentiasa mendoakan.

Ayyash pasti akan berjaya macam daddynya, meskipun bukan dipentas lawak. Boleh berjaya dipentas perniagaan.

Sumber: ig sitisarahraissuddin

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!