Connect with us

WOW

“Baiknya Dato Aliff jaga family dan neneknya siap dukung lagi” – Netizen

Published

on

Usahawan terkenal Dato Aliff Syukri dan Datin Shahida di khabarkan sedang bercuti bersama team dan staff di sebuah pulau pasifica mersing. Menurut Datin Shahida perancangan awal adalah ingin ke korea tetapi oleh sebab c0vid 19 dan perintah kawalan pergerakan pkp mereka terpaksa tukar destinasi percutian ke pulau. Memiliki bos yang baik juga adalah impian untuk semua pekerja.

Baik betul Dato Aliff dan Datin Shahida melayan pekerja dan team mereka. Bukan sahaja sering mewahkan dengan bonus dan hadiah Dato Aliff dan Datin Shahida sering membawa teamnya pergi holiday di dalam negara bah kan di luar negara.

Walaupun percutian yang sangat singkat tetapi mungkin sangat bermakna untuk semua staffnya. Datin Shahida juga memuat naik video percutian mereka di ruangan instagram. Di dalam video tersebut kelihatan, Dato Aliff juga membawa bersama neneknya.

Suka tengok cara layanan Dato Aliff dan Datin Shahida kepada keluarga dan team. Di dalam video tersebut terlihat Dato Aliff yang menolak kerusi roda neneknya dan mendukung neneknya. Tersentuh hati tengok, walaupun Dato Aliff kaya dan boleh upah orang untuk jaga neneknya tetapi memilih untuk mengurus neneknya sendiri.

Bukan sahaja baik dengan nenek, Dato juga sering memberi hadiah mahal mahal kepada bonda rozita dan selalu mengutamakan ibunya. Sikap usahawan ini terhadap keluarganya patut di beri contoh.

Mungkin dengan keberkatan rezeki Dato dan Datin tidak pernah putus dari dulu sehingga kini. Rata rata netizen kagum dengan sikap Dato dan Datin terhadap staff dan ramai yang memberi komen pekerja Dato sangat beruntung dapat majikan baik seperti mereka berdua.

Ada juga yang memuji sifat baik Dato terhadap neneknya. Semoga Dato Aliff dan Datin Shahida terus maju jaya di dalam perniagaannya dan dapat menolong lagi ramai orang susah di luar sana. InsyaAllah

Sumber : Ig shahidadherbs

Artikel ini disediakan oleh Orenlaici/Hiburan Laici. Sebarang C0PY PASTE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!