Connect with us

Hiburan

“Aloo so sweet Rina, aunty lak nak naangis tgk” – Netizen

Published

on

Anak-anak yang kita leentur semenjak kecil dengan kasih sayang, pastinya akan membuahkan hasil kasih sayang yang terlihat dengan cara anak-anak juga pandai berkasih sayang sesama keluarga sendiri.

Melihat perkongsian Maryam memuatnaik video Rina menyuap ayahnya makan dan kemudian tanpa disuruh dipeloknya malah membuatkan ramai yang terhaaru dengan pelokkan yang diberikan oleh Rina dan ramai yang mengatakan bahawa beliau telah dibesarkan dengan penuh kasih sayang jadi itulah yang di pupuk semenjak kecil lagi.

Melihat perkongsian yang dimuat naik  mengenai anak-anak, anak-anak pula memang comel dan manis. Setiap anak-anak ada tabiat masing-masing dan semuanya menarik. Tapi apabila mempunyai anak seorang, memang khas tumpuan kepadanya.

Apatah lagi anak perempuan seorang, yang sudah semestinya manja dengan mak ayahnya. Walaupun Rina dibesarkan dengan penuh kasih sayang didikan dan manja, namun Rina seolah sudah besar dan matang meakipun baru berusia 2 tahun.

Didikan yang diberikan memang tampak matang dan sangat sesuai untuk sesiapa yang suka anaknya berdikari. Anaknya Maryam dan Ryzal memang mudah suai diri dan berdikari sebelum usia.

Video ini sangat membuatkan orang ramai terhaaru dan lihatlah yang akhir video itu, sudah pasti ramai akan menyatakan bahawa Rina sangat sweet dan manja. Beliau belajar daripada apa yang ibubapa lakukan. Kehidupan yang penuh ikhlas dan kasih sayang.

Meskipun Rina lebih popul4r daripada ibu ayahnya namun Maryam dan Ryzal sentiasa mendidik dengan baik. Malah Rina juga seorang yang tidak memilih makan. Itu yang penting buat tumbesaran kanak-kanak. Memang rasa nak naangis tengok re4ksi Rina yang last tu.

Ini lah contoh keluarga harmoni dan tokoh masyarakat. Sentiasa memberikan kesan poositif dan boleh menjadikan motivasi untuk para peminat dan pengikut mereka. Dari cara Rina menunjukkan kasih sayangnya sudah jelas beliau diasuh dengan baik.

Pelbagai komen yang diberikan pada ruangan komen, dan pada perkongsian ini ramai yang menyukai perkongsian video tersebut. Malah ada juga mengatakan ramai yang akan rindu apabila Rina sudah besar kelak.

Ramai yang sebaya Rina namun masih tidak seperti yang dilakukan Rina. Memang benar, anak-anak lain cara tumbesarannya dek kerana persekitaran dan asuhan yang berbeza caranya.

Sumber: ig maryamyunrr

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!