Connect with us

Hiburan

“Aku tak pernah ajar anak aku buat benda2 tak sen0noh” – Amar Baharin

Published

on

Apabila anak meningkat dewasa atau semakin membesar, pasti kita mahukan yang terbaik untuk anak-anak. Sebagai ibubapa, pasti tidak akan mengajar anak-anak yang bukan-bukan tetapi lebih mengajar anak kepada kearah kebaikan. Anak-anak merupakan cermin kepada ibubapa, jadi apa yang dilakukan oleh anak pasti akan dipantau oleh ibubapa. Itulah kerisauan Amar Baharin apabila melihat video anaknya.

Melihat video diperkongsikan oleh Amar, tidak semua yang faham apa yang cuba Amar sampaikan. Sebenarnya yg faham saja akan faham.

Yang nampak saja akan nampak, jika nampak tapi tak faham pun pasti akan buat tidak tahu saja. Namun ramai yang sangka apa yang dikongsikan itu tidak apa-apa.

Alahai anaknya pun masih berumur 5 hingga 6 tahun, apalah yang mereka tahu. Bukan mereka bermaksud dengan sengaja. Untuk menunjuk jari tidak sen0noh.

Sila lah tengok berulang kali video tersebut sehingga menemui jawapannya, namun, jika korang sudah menemuinya pasti merasakan ianya hanya biasa saja.

Anak sulung Amar dan Amyra ini sangatlah comel dan bijak. Beliau berfikiran seolah pemikiran matang dan dewasa.

Sign yang dimaksudkan oleh Amar adalah jari anaknya menunjukkan sesuatu yg tidak baik, jika tidak nampak. Ia ada dihujung video.

“Sign apa Amar”, “Haha tekucil skit”, dan bermacam lagi komen yang diberikan oleh netizen. Inilah komen komen netizen.

Ramai yang tidak kisah akan tentangnya. Anak sulung mereka juga banyak berlakon didalam iklan-iklan yang ditawarkan kerjayanya bersama mami nya Amyra Rosli.

Sumber: ig amarbaharin

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!