Connect with us

Hiburan

“Lagi cantik dari Elfira Loy” – Netizen

Published

on

World Wide24.com 8e07dce0ee38fab15bacde4e1d28daa4

Baru- baru ini penyanyi Sufian Suhaimi mengaku bahawa dirinya kini sudahpun mempunyai k3kasih dan sedang rapat dengan seorang wanita yang bukan dalam kalangan selebriti. Walaupun beliau masih belum mempunyai perancangan untuk mengakhiri zaman bujang namun Sufian berkata dirinya sangat gembira dengan kehidupan sekarang. Sufian tidak menolak untuk mempunyai hubungan dan ikatan yang sah namun beliau masih mengambil masa untuk mengenali hati budi wanita berkenaan.

Selalu terlepas gosip terhangat? Join Whatsapp Channel MEDIA PUYU Sekarang!

Menurut Sufian lagi, apabila sedang mengenali seseorang dengan serius sudah pasti mahu membawa hubungan ke jinjang pelamin dan tidak mahu membuang masa pasangan. Beliau tidak menolak sekiranya jodoh sampai cepat dan menyerahkan segalanya kepada takdir.

World Wide24.com E896a2438a6c02a0664e347c572c7c43

Penyanyi yang pernah hangat dengan kontroversi puutus tunang dengan seorang pelakon beberapa tahun lepas ini berkata, sudah menjadi lumrah bergelar seorang artis apabila netizen ingin mengetahui mengenai kehidupan peribadi berbanding kerjayanya.

Secara positiif Sufian juga menambah, dirinya sangat bersyukur kerana masih menerima perhatian daripada orang ramai dan peminat yang masih mengambil berat mengenai dirinya meskipun beliau kini sudah memperlahan kan kerjaya seni demi memberikan fokus dalam bidang perniagaan bantal zikir sejak beberapa tahun kebelakangan ini.

World Wide24.com F300586f351496ea6458c2875d72fa4c

Sebelum ini Sufian kerap kali di lihat bersama usahawan selebriti Neelofa dan suaminya PU Riz kerana menjalinkan usahasama dalam mempromosikan produk bantal zikir.

Ketika Neelofa membuat siaran langsung bersama pengikut di media sosial, soalan mengenai k3kasih hati Sufian turut di tanyakan kepada Neelofa.

Neelofa yang membaca komen tersebut kemudiannya memanggil Sufian dan secara berseloroh memberitahu menerusi siaran langsung tersebut bahawa hati lelaki itu telah pun dimiliki. Sufian yang berada bersama ketika itu hanya tertawa malu apabila di usik oleh Neelofa.

World Wide24.com F56fc5efaf9783ab6bfaf947fde20b8f

Terbaru ketika perkongsian di media sosial mengenai perkahwinan penyanyi Aiman Tino di laporkan, kelibat Sufian Suhaimi turut kelihatan menghadiri majlis perkahwinan Aiman Tino tersebut.

Namun begitu, kemunculan Sufian bersama seorang wanita yang berpakaian sedondon berwarna merah bersama beliau turut menjadi sorotan lensa wartawan.

Tidak melepaskan peluang untuk mengenali wanita bersama Sufian Suhaimi itu, Sufian akhirnya mendedahkan bahawa wanita berkenaan merupakan teman wanitanya yang di kenali sejak setahun yang lalu.

Namun begitu Sufian masih lagi menjada privasi teman wanitanya itu dengan tidak mendedahkan nama kerana tidak mahu teman wanitanya terlalu menjadi perhatian media sehingga membuatkan wanita berkenaan tidak selesa.

Dedah Sufian lagi, k3kasihnya itu baru berusia 23 tahun dan masih menuntut di sebuah universiiti namun bakal mengakhiri pengajiannya tidak lama lagi. Keluarga kedua dua pihak juga sudah mengetahui mengetahui mengenai hubungan mereka.

World Wide24.com C2faed11eae638931ab0176fff101449

Meninjau ke ruangan komen, terdapat netizen yang masih mengaitkan hubungan terbaru Sufian ini dengan bekas tunangnya dahulu.

Untuk rekod Sufian sebelum ini pernah bertunang dengan pelakon wanita iaitu Elfira Loy sekitar tahun 2017. Bagaimanapun ikatan pertunangan berkenaan hanya bertahan beberapa bulan sebelum terlerai dengan beberapa kontroversi.

Melihat kehidupan baru Sufian yang kembali bahagia ini, ramai netizen yang turut mendoakan agar hubungan Sufian kali ini akan berakhir dengan ikatan perkahwinan pula. Berikut di kongsikan komen netizen.

World Wide24.com 48a9be94b197521cad9bde13c559466e

Terdahulu, lagu nyanyian Sufian Suhaimi yang berjudul Di matamu telah menyentuh hati ramai netizen yang terkesan dengan kisah kontroversi puutus tunang beliau suatu ketika dahulu. Di harapkan hubungan baru Sufian ini akan berakhir di jinjang pelamin pula.

Sumber: Instagram aleale.dr

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.
Kongsikan artikel ini :

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!