Connect with us

Hiburan

“Okay klu adik Bilal pompuan, dh nmpk dh mukanya ruper mana”- Netizen

Published

on

C11A7602 E694 4325 A02B 850D1BB8538B Scaled

Neelofa nama yang tidak asing lagi dalam industri seni tanah air, kuat sangat pengruh Neelofa walaupun sudah lama berhenti berlakon atau mengacara nama Neelofa tetap utuh dalam persada seni tanah air. Bukan kerana dia seorang yang cantik, tetapi sebab kisah penghijrahannya yang sangat menyentuh hati semua orang.

Selalu terlepas gosip terhangat? Join Whatsapp Channel MEDIA PUYU Sekarang!

Tiada siapa sangka pengakhiran seseorang manusia kan, Neelofa yang pernah kita kenal dulu adalah seorang yang sangat sksi berbakat besar dalam lakonan kemudian berhijrah dari free hair kepada bertudung tetapi tetap aktif dalam dunia fesyen.

Screenshot 20230310 2100492

Neelofa bukan sahaja menjadi duta produk malaysia tetapi juga menjadi duta fesyen daripada luar negara. Neelofa sangat terkenal dalam dunia fesyen.

Neelofa juga sering memperagakan pelbagai jenis fesyen sebelum ini. Sekali lagi sejarah tercipta di dalam dunia artis tatkala Neelofa sedang meloncat naik dia memilih untuk berniqab dan cuba untuk melepaskan dunia glamournya dan dunia fesyennye.

Screenshot 20230310 2100072

Neelofa yang dulu berhijab sekarang berniqab dan menuntup auratnya dengan sempurna sebelum menjadi isteri kepada pu riz. Neelofa dan pu riz juga di kurniakan seorang anak lelaki yang sangat comel Bilal

Bilal juga mungkin bakal akan dapat adik tidak lama lagi apabila tular mengenai neelofa tengah menganduung adik bilal. Neelofa akhirnya membuka mulut yang dia sedang mgandung anak keduanya dan bakal melahirkan tidak lama lagi.

Menerusi instagram daripada team team Neelofa mereka berkongsi Neelofa baru baru ini singgah di kelantan dan ke kampuang pu riz di besut. Tetapi video pu riz tengah usap rambut budak perempuan menariik perhatian netizen apabila budak itu sangat comel.

Screenshot 20230310 2101132

Mungkin budak perempuan tersebut daripada saudara mara Neelofa juga ataupun anak buah Neelofa sendiri sebab comel macam muka araab. Neelofa kan ada keturunan arab kan. Comel dengan rambutnya yang ikal dan mukanya yang comel iras iras Neelofa juga.

1F1C84D0 4F62 4B49 9E76 E4B7C3F692B4

Netizen juga siap meneka Jika Bilal dapat Adik pasti anak perempuan Neelofa nanti comel seperti itu. Comel macam bilal versi girl dah. Lama tak dengar Neelofa berbual dalam dielek kelate.

Mereka nampaknya terus ke kampung pu riz ke besut. Kita lanje sikit gelagat terbaru Bilal yang gebu comel sangat jalan tu terkedek kedek cuuri tasbih umi. Datang terus cuuri tasbih lepas tu cepat cepat pergi alahai comel tengok badan tu sadoo sangat. Sama lah jugak cuma Bilal bambam kan.

97892CEC 1988 4D53 BA79 05CECF98487B

Cantik sangat Neelofa walaupun menuntup aurat tetap menjaga penampilannya. Moga neelofa sentiasa istiqomah membawa kebaikan kepada semua. Semoga Neelofa sukses dengan apa jua bidang yang di ceburi.

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.
Kongsikan artikel ini :

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!