Connect with us

Hiburan

“macam sidai baju je tu” – Netizen

Published

on

13901764 5BF0 476E 8515 C6FED012FBD5 Scaled

Wanita hari ini adalah rancangan kegemaran wanita malaysia bukan sahaja suri rumah yang selalu menonton rancangan ini malah wanita berkerjaya juga pasti tidak akan melepas peluang untuk sama sama menyaksikan rancangan ini ketika lunch hour. Rancangan wanita hari ini memaparkan isu semasa berkaitan dengan wanita.

Selalu terlepas gosip terhangat? Join Whatsapp Channel MEDIA PUYU Sekarang!

Banyak juga isu rumahtangga di ketengahkan dalam rancangan ini jadi sesuai juga menjadi tontonan seisi keluarga terutamanya untuk para suami mungkin boleh membantu suami di luar sana menyelesaikan pelbagai masalah rumahtangga melalui nasihat pakar pakar dalam rancangan wanita hari ini

70CCB128 8D3B 4B07 856B 285AAF969FAF

Rancangan ini juga kebiasaan akan di selitkan dengan iklan iklan berbayar melalui produk produk tempatan sama ada produk kosmetik, kesihatan, fesyen dan juga makanan.

Setiap selasa rancangan wanita hari ini pasti akan mengiklankan produk makanan tempatan yang popular dan juga viiral di malaysia. Pelbagai jenis makanan di ketengahkan tujuan untuk mempromosikan jualan mereka.

C0DE9BEC 5D41 43A0 B646 31211D2F508E

 

Sudah pasti hari selasa adalah hari kegemaraan para host, siapa yang tidak suka makanan kan terutamanya host wanita, jika sebelum ini tular tentang Uyaina kusyuk makan ketika live minggu ini viiral tentang Fahrin Ahmad kena buu li tebar roti canai.

Macam mana lah rupa roti canai Fahrin tebar tu ye, Fahrin lah satu satunya host lelaki di wanita hari ini sudah pasti dia sahaja lah yang terpaksa menjadi gentle ataupun volunteer jika harus buat scene seperti ini.

Fahrin sangat berbakat dalam mengacara memang nampak fahrin tidak kekok mengacara wanita hari ini walaupun di kelilingi dengan host host wanita yang hebaat dan berpengalaman.

Menerusi perkongsiaan video tersebut, Kelakar sangat cara Fahrin menebar roti canai. Jika tengok dari segi gerakkan badan nampak seperti menjadi dah tapi rupanya roti tidak bergerak pun. Pelik betul kejadiaan roti canai Fahrin buat tu.

BFC06E83 A540 449D 9104 682057118DEE

Ramai yang memberi komen positive dan ada juga yang sempat menyak4t Fahrin dengan menyatakan Fahrin menebar roti canai seperti basuh kain je ada juga yang gelaaak tengok gaya Fahrin tebar roti canai. Selepas kena buuli crew wanita hari inj untuk tebar roti tak sangka ini reaksi Fahrin

0597CF42 0F97 45F0 B5EC E0FE8167AA2E

Fahrin sempat memuji diri sendiri dengan menyatakan yang dia menebar roti canai seperti staff restoren jepun. Mungkin baju Fahrin nampak seperti pakaian jepun. Tidak mengapa Fahrin yang penting keyakinan diri tu kena ada kan, sebab itu lah boleh mengacara dengan baik dan hebaat. Kalau min yang tebar pun pasti lagi comeel rupa roti itu. Good try Fahrin.

4978BA71 8E08 44A7 A971 77AFDBC8AF69

Alahai tengok gaya tu dah yakiin akan jadi tetapi bila tengok keadaan roti canai tersebut rasa nak gelaak je comel betul Fahrin. Harap Fahrin terus terus mengacara wanita hari ini sebab reaksi Fahrin memang selalu kelakar spontan dan sangat pandai cover line.

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.
Kongsikan artikel ini :

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!