Connect with us

Hiburan

“Last tu sebab dia tahu kau anak dara dik”- Nourul Depp

Published

on

PicsArt 01 08 02.05.51 Scaled

Semua orang ada benda yang ditakut1, atau f0bia yang berlainan. Ada yang fobiakan haiwan, dan ada juga yang t4kutkan benda seperti belon atau ketinggian. Tetapi, apabila ditanya tentang ket4kutan terhadap haiwan, pasti ramai menjawab takutkan ul4r, lintah kerana ai haiwan yang menggel1kan. Ada juga yang tidak geli dan tidak takut.

Selalu terlepas gosip terhangat? Join Whatsapp Channel MEDIA PUYU Sekarang!

Di zoo, atau di tempat haiwan yang ada untuk sesi bergambar. Ada haiwan seperti arnab, ul4r dan lain-lain. Sherry Alhadad, ada penggambaran di suatu tempat dimana ada sesi bergambar bersama ul4r.

Screenshot 20220108 104032 Instagram

Ul4r tersebut pula telah diberi nama, Adha nama diberi. Nampak macam Sherry berani namun apabila Adha bergerak dibadan beliau, menjerit si Sherry. Nampak beliau takutkan si Adha itu.

Rancangan Bercuti Bersama Sherry, akan disiarkan di RTM akan datang. Pada masa yang sama, bukan Sherry sahaja yang t4kut malah mereka yang melihat video tersebut pun dapat merasai ket4kutan tersebut.

Screenshot 20220108 104023 Instagram

Rata-rata yang memberikan komen semua tidak seberani Sherry. Semua mengatakan bahawa mereka tidak sanggup meskipun jika terpaksa. Yang lebih menggelikan hati korang, korang perlu lihat video sehingga habis. Pasti korang tergelak. Disebabkan itulah Nurul dan Nabila Huda meningg4lkan komen sebegitu.

Meskipun Adha tidak mem4tuk dan tidak mempunyai bisa, namun memang perasaan s3riau, dan geli itu tidak dapat dipis4hkan. Mengacara memang bidang Sherry meskipun dia bermula dalam bidang lakonan.

Screenshot 20220108 104007 Instagram

Semoga cepat sampai jodoh beliau, masih terus berkhidmat di rancangan tv. Masih berkecimpung didalam dunia lakonan tetapi kini lebih dengan pengacaraan.

Beliau terus bertapak didunia seni dengan usaha sendiri meskipun ada cab4ran dan dug4an yang mendatang. Beliau merupakan anak saudara kepada Sharifah Syahirah.

Screenshot 20220108 104102 Instagram

Sumber : ig sherry_alhadad

Artikel ini disediakan oleh Oh puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.
Kongsikan artikel ini :

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!