Connect with us

Hiburan

“Bila mak kau feeling” – Syafie Naswip

Published

on

Erinsakura 3908ab286e8d54c06f7cf4b98ffb3bd8

Ibu merupakan suatu pemberian yang amat berharga buat anak-anak. Siapalah anak-anak yang tidak sayangkan satu-satunya ibu di dunia kan? Namun, tidak semua ibu mempunyai sifat serta perangai yang lemah lembut atau ayu. Kesemua para ibu pasti mempunyai ragam serta perangai yang berbeza. Yalah, mereka juga insan biasa sama seperti kita, masing-masing mempunyai kelemahan diri.

Selalu terlepas gosip terhangat? Join Whatsapp Channel MEDIA PUYU Sekarang!

Ada ibu yang sentiasa serius tetapi ada juga ibu yang gemar menghiburkan anak-anak dengan membuat lawak jenaka. Seperti selebriti terkenal Syafie Naswip, hubungan Syafie dengan ibunya kelihatan amat mesra dan rapat. Ibunya juga selamba sahaja bergurau dengan anaknya ini.

Erinsakura Ff55ae6da8f311ba4cdaa21b58ee251a

Syafie pula senang sahaja memperhatikan kerenah lucu ibunya yang sedang melayan lagu Hindustan dengan penuh perasaan semasa berada di dalam kereta Syafie. Gaya ibu Syafie yang lucu ini berjaya mencuit hati ramai netizen dan followers Instagramnya.

Syafie hanya mampu tertawa melihat gelagat ibunya yang sedang ‘sibuk’ melayan perasaan sambil menggerakkan tangan seolah-olah ingin menari semasa mendengar lagu Hindustan yang berkumandang dari radio.

Erinsakura C9a6bc5f77235c99e7a6afe25faf8446

“Bila mak kau feeling,” ujar Syafie dalam ruangan caption video perkongsiannya ini. Walaupun tidak sampai 30 saat tempoh video tersebut dirakam, namun ianya juga tetap berjaya meraih sebanyak 4,688 tontonan dari 13 jam yang lalu semenjak ia dikongsikan.

Pasti ramai yang teringat dengan telatah lucu ibu di kampung kan semasa melihat posting Syafie. Ramai yang berdekah dengan aksi dua beranak yang sangat mesra ini.

Erinsakura 82e435ec143e6cb57b05aba18ddf892d

Posting Syafie mendapat sebanyak 13 komen yang mana rata-rata followers Syafie terhibur dengan gelagat mereka berdua. Ada juga netizen yang tersentuh melihat keakraban Syafie dan ibunya.

“Teringat seniwati Sarimah dalam Ibu Mertuaku, bila dengar radio lagu dimainkan oleh Kassim Selamat,” ujar salah seorang followers Syafie.

Erinsakura 48bb8335d6ad1773491490b2c40b4dd7

Ibu Syafie pernah dimasukkan ke dalam hspital pada tahun 2019. Menurut Syafie, dia berasa amat sedih dengan keadaan ibunya pada dua tahun yang lepas. Namun, syukur kerana hingga ke hari ini, Syafie masih lagi berkesempatan untuk bersama-sama dengan ibunya. Semoga Syafie dan ibu sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat.

Sumber: Instagram Syafie

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.
Kongsikan artikel ini :

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!