Connect with us

Hiburan

“Sedapnya nama, congrats miwaaa” – Janna Nick

Published

on

Kelahiran yang penuh bermakna mestilah diberitakan, kemudian hari ke 7 diberikan nama yang baik-baik. Setiap pasangan pastinya telah memilih nama yang baik untuk anak kesayangan mereka. Apatah lagi anak pertama, pasti keterujaan memberi nama untuk pertama kali memberikan mereka teruja dan perasaan gembira.  Nama yang diberikan oleh Mira dan Emir adalah makna yang baik.

Khair membawa makna baik, elok, kebetulan nama arw4h papa Emir ialah  Wan Mohammad Khair-il. Amir bermaksud orang yang memegang perintah, juga gabungan Amira dan Emir.

Wan Khair Amir, nama yang diberi. Sangat ringkas nama anak Mira dan Emir. Maksud gabungan pun menarik, masih ada lagi ye pasangan menamakan anak dengan nama gabungan.

Mereka membuat majlis cukur jambul, ketika hari ke 7 lahirnya putera sulung mereka. Alhamdulilah semua berjalan lancar.

Nampaknya, Mira tidak tutup wajah anak mereka. Semoga boleh lah berkongsi wajah anak, pada hari akan datang. Ramai tak sabar nak meneka wajah siapa irasnya.

Pasangan ini membuat majlis bertemakan warna biru muda, atau baby blue. Sangat manis Mira kelihatan cantik dan kekal berseri meskipun sedang dalam keadaan berpantang.

Siapa saja yang tidak mahukan zuriat. Pasti disatu hari, akan merasakan kebahagiaan itu meskipun lambat sedikit. Mira beruntung dapat merasa menjadi ibu.

Netizen-netizen mendoakan yang mereka sentiasa sihat-sihat, malah menyebut tentang wajah anak tidak ditutup. Diruangan komen netizen memuji kecomelan dan iras mungkin mengikut wajah ibunya, Mira Filzah.

Emir dan Mira masih aktif dalam bidang masing-masing, seperti Emir dalam perniagaan manakala Mira sementara ini mahu fokus menjaga anak saja.

Sumber: ig wanemirastar

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!