Connect with us

Hiburan

“Kak Lina zaman sekolah dulu juara nasyid setiap tahun” – Kak Lina

Published

on

Rancangan melet0p masih kekal bersiaran seperti biasa di astro ria setiap selasa pkul 9 malam sepanjang tempoh pkp. Walaupun masih mengekalkan jarak 1 meter antara host Nabil Ahmad dan host jemputan rancangan Meletop tetap menghiburkan semua penonton. Banyak info serta gosip tentang artis dan pekembangan semasa artis masih di kupas seperti biasa melalui perbualan dan temuramah secara online.

Rancangan Melet0p minggu ini menampilkan host jemputan Elly Mazlein bersama dengan host tetap Nabil Ahmad. Sangat melet0p apabila Nabil Ahmad bergandingan dengan Kak Lina kerana kedua duanya sangat kelakar dan serasi mengacara.

Kak Lina juga ada memaklumkan tentang penampilannya di instagram miliknya sebelum lintas langsung malam ini. Ramai peminat Kak Lina yang sangat teruja menunggu gadingan Kak Lina bersama Nabil Ahmad di Meletup, mana tak nya ini bukan kali pertama Kak Lina mengacara di dalam rancangan ini bersama Nabil. Nampak serasi sangat

Amboi Kak Lina bukan main jogetnya. Tetap tak nak kalah, pasti akan ada adegen lucu Kak Lina di dalam apa jua rancangan yang dia hostkan. Terbaik lah Kak Lina pandai menghiburkan penonton.

Gadingan serasi bersama Nabil juga pasti membuatkan penonton tidak kering kusi kerana masing masing suka menyakat dan sangat pandai buat lawak. Rata rata netizen juga sempat memberi komen yang mereka sangat terhibur dan asyik gelak melihat gelagat Nabil Ahmad dan Kak Lina.

Melalui perkongsian dari instagram Meletop juga, team mereka sempat merakam kak Lina menyanyi lagu Nasyid. Kak Lina juga sempat memberitahu umum yang dia dahulu zaman sekolah setiap tahun juara Nasyid. Wah terbaik patut lah jadi penyanyi rupanya time sekolah sudah terbiasa menyanyi lagu nasyid.

Bukan main gaya tangan sudah macam gaya penyanyi nasyid berkumpulan. Suara Kak Lina tetap terbaik menyanyikan lagu apa apa pun kan. Tetap lunak merdu.

Tidak sangka orangnya kelakar, rupa rupanya penyanyi lagu Nasyid. Ramai juga netizen mengharapkan agar kekalkan Kak Lina sebagai host meletup bersama Nabil Ahmad batu hapening setiap malam selesa di astro ria. Ramai ke yang setuju dengan gadingan mereka berdua.

Semoga lebih banyak kesedaran di wujudkan dari rancangan televisyen tentang c0v1d 19. Syabas Melet0p tetap mengekalkan jarak dan menghiburkan penonton dengan cara tersendiri.

Sumber : Ig melet0p

Artikel ini disediakan oleh Cite Syok. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Facebook

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!