Connect with us

Hiburan

“Baru berseri masa nikah kureng”- netizen

Published

on

E61BD5CB 136F 4627 B9F5 ABB2BEA7DB5E Scaled

Nama Raysha mula naik selepas dia memenangi juara pertandingan dewi remaja. Bukan sahaja cantik tetapi memiliki bakat yang luar biasa di dalam industri seni tanah air. Raysha juga pernah memberitahu media bahawa kemenangan beliau tidak di pengruhi dengan populariti kakak kakaknya Nelydia dan Uqasha ketika itu.

Selalu terlepas gosip terhangat? Join Whatsapp Channel MEDIA PUYU Sekarang!

Raysha juga sememangnya layak menjuari dewi remaja ketika itu kerana kebijaksananya dan keyakinan dirinya sendiri. Raysha nampak sangat rapat dengan kakak kakak tirinya Uqasha dan Nelydia kerana membesar bersama.

F3F99C9D E806 4B98 A8F2 3018B9934C0F

Raysha sememangnya cantiik dan hebat berlakon setanding kakak kakaknya dan kini nama Raysha sudah tidak asing di dalam dunia lakonan. Sering memengang wataak utama di dalam drama menyebabkan Raysha turut di kenali peminatnya.

Wajaah cantiik dengan watak pelakon wanita utama sudah sinonim di dalam dunia lakonan. Raysha nmpak sangat aktif berlakon berbanding kakaknya Nelydia mungkin kerana status nya ketika itu masih single dan belum Kahwin.

8A9BBEE3 C549 4EC7 A6E8 8C755239D7B5

Raysha yang kita kenal tidak pernah mempunyai kontroversi ataupun gosiip walaupun antara top pelakon dan juga antara pelakon yang cntik. Raysha juga di khabarkan sudah berpunya dan mengikat tali pertunangan lebih kurang sebulan sebelum selamat sah menjadi isteri kepada Nabil Jeffri seorang pelumba kereta dan juga anak bangsawan

Majlis Kahwin Raysha beberapa hari lepas berlangsung dengan sempurna dengan sekali akad nikah. Raysha nampak ayu berbaju serba putih di majlis akad nikahnya tetapi makeup Raysha di komeen netizen tidak berseri dan nampak lebih tua.

Alahai Mua dari mua yang ternama dan mungkin mempunyai identiti tersendiri cara makeupnya. Mungkin tidak berseri bagi netizen tetapi untuk sesetengah pakar makeup look ini sangat nampak more natural dan menyerlah lagi wajah asli Raysha.

C6D45216 D3E7 4019 9127 8A915696540B

Tokti juga turut memberi komen sangat cantiik dan lebih fresh dan clean. Ramai juga yang sangat suka makeup look seperti itu dan tidak menafikan makeup ini lebih menyerlahkan keaslian wajaah Raysha.

Di majlis persandingan Raysha beberapa hari lepas, Raysha nampak sangat berbeza dan hampir tidak jangka pengantin perempuan itu adalah Raysha sebab terlalu cantiik dan menghasilkan hasil yang totally berbeza dengan wajah asal.

Menurut netizen juga makeup hari sanding Raysha Sangat cantik dan nampak berseri berbanding makeup nikah. patutlah cantiik berseri hasil tangan Dato Alha rupanya.

B0DD1EDE E935 47EF 9F4B 4E69EFE948CE

Sebijik princess drama thailand dulu dulu sangat superb hasilnya. Menurut Dato Alha Raysha meminta look permaisuri thai campur melayu dan hasilnya sangat magiic sehingga ramai yang tidak dapat mengenali Raysha. Sudah tentu sesuatu makeup akan menyerlahkan lagi keserian wajah dan juga akan membantu kita untuk tampil lebih yakin dengan magic of makeup. Tahniah untuk Raysha dan suami.

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.

 

Artikel ini disediakan oleh Oh Puyu. Sebarang C0PY P4STE tanpa kebenaran, rep0rt untuk c0pyright akan dikenakan.
Kongsikan artikel ini :

Trending

error: Siapa Copy akan report copyright!