“Yaa Allah satukanlah jodoh kami” – Aliff Aziz mahu rujuk semula dengan Bella

SELEPAS berkongsi rasa rindu terhadap anak tersayang, penyanyi Aliff Aziz membayangkan pula hasrat untuk rujuk semula dengan bekas isteri, Bella Astillah. Aliff, 28, dalam satu perkongsian menerusi status di laman Twitter miliknya pada pagi Selasa mengharapkan Allah menyambung semula jodoh mereka selepas hampir dua minggu bercer4i. “Yaa Allah satukanlah jodoh kami. Seandainya dia bukan jodohku, jadikanlah aku jodohnya,” kata Aliff.

Perkongsian itu juga turut mendapat reaksi positif daripada peminat yang mengaminkan doa berkenaan.

Namun, ada juga yang menyindir ‘jodoh’ yang dimaksudkan itu bersama wanita manakah pula kerana dia sering dikaitkan dengan beberapa episod cur4ng dalam rumah tanggangnya.

Aliff dan Bella, 25, bercer4i dengan talak satu pada 16 Mei lalu.

Pada waktu ini Bella perlu menjalani tempoh edah sebanyak tiga kali suci atau lebih kurang empat bulan.

Dalam tempoh beredah ini, mana-mana pas4ngan bercer4i boleh rujuk semula sama ada secara laffaz lisan atau perbuatan iaitu melakukan hubungan suami-isteri.

Bella yang ditemui wartawan di luar makamah Syariah Kuala Lumpur selepas percer4iannya tidak menafikan masih ada perasaan sayang terhadap Aliff namun minta diberi ruang buat sementara waktu.

Aliff sering dikaitkan dengan isu cur4ng selepas beberapa kali kantoi keluar bersama wanita berbeza.

Pada Jumaat lalu, Aliff berkongsi rasa rindu terhadap anaknya, Mohamad Ayden Adrean yang kini berusia dua tahun dengan berkongsi gambar dia mencivm permata hatinya itu.

Apa komen ntizen :

Mohd Hanif : Bukan 1 kali, bkn 2 kali, bkn 3 kali,, tapi berkali kali,, entah lar pompuan,, kalau aku mustahil lar boleh terima lgi,, silap2 hari bulan boleh bawak balik penyaakit ke anak bini.. Haiwan liar ni kalau di jinak kan pn naluri naffsu liar dan bu4s tu tetap ada. Secara jujur aku tak percaya..

Azizah mohd : Alhamdulillah.semoga ni kali ubahlah sikap.jgn buat perangai spt dulu lg.demi anak jadilah ayah yg bertanggungjawab tunjukkanlah teladan yg baik pada anak.& Jadilah suami bertggungjwb pada bella.jgn buat perangai LG.taubt nasuha lah kamu.hari baik bln baik ni.peluang dtg hanya sekali

Wan Rashid Wan : Netizen bebas untuk beri komen masing2samada negatif atau positif. Namun dek kerana pertalian d4rah daging dari keturunannya. Siapa yang berhak untuk beri komen demikian. Hanya orang yang memikul saja yang tahu beratnya beban. Orang yang melihat sekadar buat andaian saja. Mungkin juga mereka ikut pengalaman mereka. Namun merujuk kepada satu komen dari netizen anjing jenis hidu taik tetap hidu juga. Namun anjing tetap setia kepada tuanya. Walau apa pun kits harus berdoa semoga insan ini benar2 insaf. Anak itu adalah amanah Allah kepada kita. Jangan sesekali persiakan hidup dia. Amiin .

Lanjar atau zaidi : Biarkn lh kalau mereka mahu bersama semula kn itu lebih baik.. Kita doakan saja merka bahagia.. Setiap rumahtangga mesti ada berentakan, bukan rumahtangga namanya jika tda kesilapan d buat. Makanya pengalaman itu mengajar kita menjadi lebih matang, doakn yg baik2 untuk mereka…. Semoga Allah menyatuhkn dua mempelai ni aamin…… Yg sudaah tu sudahlh aambik iktibar.. Nti esok2 kna d batang hidung sendiri apa lu rasa manis nya oren…

Sofi Aman : Alhamdulillah..di bulan yg mulia dan penoh rahmat ni..semoga Allah S.W.A satu kan hubongan kamu..kita hanya manusia biasa tidak terlepas melakukan kesilapan..kita merancang Allah menentukan

Salma smile : Ini lh dimanakn meroyan gila talak.Ambik kau masa bersama tk reti nk hormat dia.Sekarang baru nk sodaaa.Dh tk ada maknaya.Dia dh boleh move on n ramai llaki mungkin dh hantar form utk relationship n so on.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Yaa. Terima Kasih!

Sumber : Mstar via beritasemasa

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*