Tiada Persefahaman, Sam Bunkface sudah berpisah dgn Isteri

Bekas isteri kepada penyanyi Sam Bunkface iaitu Aida Azira Husin, akhirnya mengumumkan bahawa dirinya dan penyanyi tersebut telah sah bercrai pada hujung Januari lalu. Menerusi laporan Harian Metro, percraian mereka berdua merupakan hasil keputusan bersama dan mendapat restu daripada kedua-dua belah keluarga. Menurut Aida, percraian mereka tiada kaitan dengan mana-mana pihak. Walaupun mereka berpisah, dirinya dan Sam masih berkawan baik demi anak tunggal mereka iaitu Maleeq.

Kami bercrai secara rasminya pada penghujung Januari lalu disebabkan sudah tidak sehaluan dan tidak ada persefahaman. Percraian kami juga tiada kena-mengena dengan mana-mana pihak dan kami bercrai ikut persetujuan masing-masing. Saya dan Sam bagaimanapun masih berkawan baik dan tiada masalah berkomunikasi demi anak kami. Keluarga saya dan keluarga Sam pun reda dan menerima seadanya keputusan itu.

Beri kenyataan bagi mengelak kekeliruan

Tambahnya, pengumuman ini dibuat bagi mengelak berlakunya kekeliruan jika netizen beranggapan mereka masih suami isteri.

Saya tampil untuk memberi pengesahan mengenai perkara ini disebabkan tidak mahu menimbulkan masalah di kemudian hari. Saya tidak mahu timbul kekeliruan bahawa kami masih bersama.

Terbaru, Sam telah memadam foto bersama isterinya di Instagram dengan alasan ingin menggunakan platform itu untuk kerjaya. Aida dan Sam mendirikan rumah tangga pada 25 April 2015.

Antara komen ntizen

Siti Farah, Sebelum kahwin – sy pilih dia sb dia sngt memahami saya
Lepas crai- sebab kami tidak sefahaman.
Dlm rmhtga kna ad tolak ansur give n take belajar menerima pas4ngan toleransi samaada suami atau isteri. Semoga pilihan kalian adalah y terbaik..

Ezwan Hairi, Aku dah agak dah.. nyanyi atas pentas pun dah mcm  terkinja2.. Mmg x matang mat salleh celup ni… pastu atas katil pun ko nak terkinja2 mcm atas pentas. Mmg menduda saja la lu pasni. Alang2 dah duda ni lu try la A.Aida.. mna tau ada chemistry.

Roslaila Alias, Ni lah ketentuan khidupan..
Yg tidak panjang jodoh.Kcundang ditengah jln..Moga kalian redho ngan takdir khidupan..Jgn jadikan ini punca utama patah semangat tok truskan khidupan..
Yakin.ade hikmah distiap musibah…

Sarimah Ibrahim, Psni turn artis mna lak yg nk crai..agaknya skrg ni musim artis brcrai kut…msa nk kahwin heboh kemain lgi…time nk crai bising satu dunia tau…xtau malu langsung.

Ida Azmi, Nama Aida tgh panas skrg ni.. Semoga tiada lg nama selepas ni seperti Aida Khalida, Aida Aris ,atau Ayda Jebat..cukup la 2 je Aida jd artis ni msuk paper sbb crai berai.. Hurmmm

Sante Taresa, dah nama dia artis.. mmgla nama kena up.. dah ada ruangan hiburan..nnti dia kahwin x heboh, kau bising pulak.. dia crai diam pun kau bising jugak. aku betul x faham.. korg nak apa sbnrnya?

Sumber: Harian Metro via obulan/ menujukebenaran

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*