Ranap impian 3 beranak ni nak pakai baju raya sedondon. Nasib oi tak bayar tengoklah hasilnya, kelakar oi

Lagi k3s tukang jahit menganiaya pelanggan, sedangkan ukuran dan tempoh masa sudah diberi dan hasilnya sangat menghampakan. Baju raya tiga beranak ini semuanya tak muat. Berdasarkan gambar, kain si isteri terlalu sempit, seluar si suami pula senteng dan baju raya anak pula tak lepas nak masuk kepala.“Hari ini ambil balance baju yang dijanjikan. Ikutkan hari Ahad lepas nak ambil, tapi owner kata belum siap lagi. Pastu hari ini laki pergi ambil. Boleh c4rut tak? Cam c**** oii!

“Pastu laki tak nak bayar dulu. Pastu dia tahan, suruh bayar dulu. Memang berkeras suruh bayar oi. Boh layanlah, memang tak bayar. Nasib oi tak bayar, tengoklah hasilnya, kelakar oi!

“Macam mana dia ukur? Memang tahap nak kena pelempang. Owner tak berani nak datang, kat pkje je,” kata Ieda Shafiq yang berkongsi gambar-gambar itu di Fbnya semalam.

Sementara itu netizen bersimpati dengan nasib yang menimpa keluarga itu dan tidak kurang juga yang berkongsi pengalaman mereka sendiri.

Apa komen ntizen :

Ereena Tahir : So far tukang jahit saya mmg terbaek..cuma sejak da pindah jauh ni…tak berkesempatan nak htr kain tempahan…beli siap aje…solute to my tailor cik Rohaya Bkt Naning..ak penah mengecewakan….

Mardalena : Xpyh bayar.. Bg je baju yg dh di jahanam tu, biar dia jd duit tuk upah dia, pandai” dia le nk jdkn duit.. Bknnya dia nk ganti baju org tu, malah nk minta upah lg.. Mmng muka xmaluuu…

Si comey boboy : sepatutnye tukng jahit tooo kne bayar kos kain yg telh rosak to…bkn kita yg kne bgi duit pd penjhit…diorg ni tk pdai mgaku pdai mnjhit jln mudh utk dptkn uwng

Kak Zaa pcb : Sy lg lh ..hilang trs baju …tukang jahit plk buat don’t know ….sy prgi nk ambik dia ckp x dok x jumpa ni..hilang dh ni…lau awk mcmn awk rs ???

Mumtaz abd rahman : Memng patut bagi lempang je.. Rosak kan kain.ade hati nak mntak upah lg.. Sama la cm sya taun ni rosak baju sya. Jait mcm org bodoh..pas tu pi tanya kat dia.. Dia jwap ambik la balik duit upah..duit kain aku tu bapak dia nk bayar ke? Kedai dia kat pantai dalam..

Suezall rizz : Cepatnya mereka anak branak membesar. Hee sapala tukang jahit tu. Memaluukan tugas tukang jahit ja.

Sumber: Ieda Shafiq via citemalaya

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*