‘Kau dah ada 12 anak dgn aku!’ – Isteri blasah pemandu bas depan penumpang

Seorang pemandu bas di Filipina diblasah oleh isterinya yang mengaamuk selepas mendapati lelaki itu cvrang terhadapnya. Wanita itu datang mnyerang suaminya ketika lelaki itu sedang bertugas di Manila, Jumaat lalu. Keadaan itu memaksa pemandu bas terbabit memberhentikan kenderaan dan perjalanan penumpangnya tertangguh seketika. Klip v1deo yang dirakam penumpang bas menunjukkan wanita terbabit menjerit terhadap suaminya.

“Kau ada 12 orang anak dengan aku! Macam mana kau boleh hancvrkan keluarga kau hanya kerana perempuan lain!?” jeritnya.

Difahamkan, perempuan simpanan lelaki itu turut berada dalam bas tersebut ketika kejadian itu berlaku.

Pemandu bas itu sedaya upaya menghalang isterinya dari meny3rang kek4sihnya.

Para penumpang yang lain pula meminta kek4sih pemandu itu keluar dari bas tersebut kerana dia telah menyebabkan perjalanan mereka tertangguh.

Enggan terlibat dalam kejadian itu, perempuan berkenaan terus mengambil begnya dan keluar dari bas tersebut.

Salah seorang penumpang bas, Dwigay Germanes berkata, “Saya sokong isteri dia, mesti dia rasa kecewa sangat bila dapat tangkap suami dia cvrang.

“Mungkin sebelum ini dia dah rasa curiga. Saya tak kasihankan pemandu itu sebab dia memang layak dib3lasah isterinya dan kami pula lambat sampai di tempat kerja disebabkan kecvrangannya itu,” katanya.

Ekoran kejadian itu juga, kesemua penumpang terpaksa menggunakan perkhidmatan bas lain dan pergaduhan pas4ngan berkenaan membuatkan pihak polis trafik termasuk masuk campur.

V1deo,

Antara Komen netizen:

“Ppuan ni pun 1 dah tau tu laki org maseh mau ganggu rumahtangga org dah xada jantan lain ke”

“Tinggalkan aje laki tu. Suruh jaga anak.. Kau pergi cantikan balik diri.. Cari & kahwin dgn laki bujang yg lagi kerja bagus + hensem lagi dari laki kau. Sampah elok dgn sampah. Muka laki tak siap.. Kerja pun hape je.. Tu pun menggatal.. Elok sunat habis kasi buaya makan sekali dgn perempuan gatal tu”

Rahimah Rahim, Kak..kak..kak…..knpa la kau pkl laki ko mcm tu….? Ptutnya ko pkul dia dgn spanar besar tu,..itu betina sundal ptutnya dikejar,di seret mukanya di jln tar,bru disula kasi kasi hncur pepek dia tu..itu laki ko putung palirnya kasi dia makan….bru PUAS HATI…!!! aku pula labih² emonya

Iera Shahira, Baru tadi baca artikel anak 5org setiap tahun beranak badan cantik dll..Ni ank 12 badan dh tk nmpak bntuk..bukan nk mnghina tapi hakikat nya semua bergantung pada ‘ACUAN’ iaitu suami tu sndri..isteri adalah cerminan suami..isteri pantulan suami..

Nur Nara, Tinggalkan aje laki tu. Suruh jaga anak.. Kau pergi cantikan balik diri.. Cari & kahwin dgn laki bujang yg lagi kerja bagus + hensem lagi dari laki kau. Sampah elok dgn sampah. Muka laki tak siap.. Kerja pun hape je.. Tu pun menggatal.. Elok sunat habis kasi buaya makan sekali dgn perempuan gatal tu

Rohani Rosli, Hahahhaa padan muka…kalau aku lah siap bw kayu agi nak blasah laki yg cm tu…lpeas blasah dia nak crai pun x apa dah puas ati aku n anak2 aku bg dia bela semua biar dia rasa…nak mengatal sgt

Roses Putih ,Patut ko cabut stereng tu ko hentak kan kt kpla laki ko tu.. Yg pompuan tu.. Ko kejar lepas tu ko tanamkn dlm kumbahan najis.. Lepas tu 12 ank tu ko bg betina tu bela.. Ko mintak crai.. Pas ko jd jnda.. Ko hias diri ko blik bg cntik2..

Sumber: thereporter via menujukebenaran

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*